Logo 30-jarig jubileum Lagarde Groep
Logo 30-jarig jubileum Lagarde Groep Lagarde Groep

Lagarde Groep viert 30-jarig jubileum

1 juli 2021 om 07:46 Zakelijk Deel je nieuws

Ede, Hoevelaken, Putten, 1 juli 2021 – Lagarde Groep bestaat 30 jaar. Lagarde Groep is op 1 juli 1991 gestart als eenmanszaak en was al snel specialist op het gebied van (mobiele) telefonie. Later kwamen hier fysieke beveiliging en ICT bij. Dat maakt een compleet portfolio waarmee Lagarde Groep klanten volledig ontzorgt. De afgelopen 30 jaar is de organisatie enorm gegroeid in aantal klanten, medewerkers en oplossingen. Het dynamische karakter van de organisatie past perfect bij de continu veranderde ICT-, communicatie- en beveiligingsmarkt.

Langdurige samenwerkingen

Ook in de afgelopen jaren zijn er veel nieuwe klanten bij gekomen. Maar de medewerkers van Lagarde Groep zijn het meest trots op de langdurige klantrelaties.

René Treur, directeur van Treur Kaas en al jaren klant van Lagarde Groep: “Een groot deel van de 30 jaar is Lagarde Groep de vaste en betrouwbare partner voor Treur Kaas als het gaat om netwerkbeheer, brand- en inbraakinstallaties, camerabewaking en toegangscontrole. De kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid die bij Lagarde Groep hoog in het vaandel staan, sluit naadloos aan bij de wensen van Treur Kaas. Prettige mensen en organisatie om mee te werken met kennis van zaken.”

Bart Bosschieter, projectmanager bij DC beheer en trouwe klant van Lagarde Groep, is eveneens positief over de jarenlange samenwerkingsrelatie: “Het contact met Lagarde Groep is zeer prettig, persoonlijk, inhoudelijk en to-the-point. Voor ons is Lagarde Groep prettig door de openheid en het delen van kennis en informatie. Voor ons als bedrijf waarbij IT niet onze corebusiness is, is onze IT veranderd van een black box naar een inzichtelijk landschap.“

Bert Noteboom, algemeen directeur van Lagarde Groep, is trots op de dienstverlening van zijn organisatie: “De klant staat altijd op 1. Daarom werken we met klantteams, teams die bestaan uit 5 tot 8 engineers met ieder hun eigen expertise(s). Het mes snijdt aan twee kanten. De klant heeft direct contact met de juiste persoon of personen, wat het natuurlijk heel persoonlijk maakt. Daarnaast kent de engineer de omgeving van de klant als geen ander. We zien dat onze klanten het persoonlijke contact via de klantteams waarderen. De 8,6 die we scoren voor klanttevredenheid is hier een mooi resultaat van!”

Kijk voor de jubileumacties op www.lagarde.nl.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie