
Nieuwe dirigent voor Born Again
4 februari 2025 om 19:01 Lokaal Deel je nieuwsInterkerkelijk koor Born Again uit Putten met leden uit Nijkerk, Ermelo, Garderen en Putten heeft een nieuwe dirigent in de persoon van Hetty van Beek uit Putten. Het koor heeft afscheid genomen van Ton van Westing die de laatste drie jaar het koor geleid heeft. Met Hetty van Beek heeft het koor een ervaren dirigente binnengehaald die de afgelopen jaren meerdere koren, waaronder Contamino uit Putten, gedirigeerd heeft. Het koor is met Hetty al weer voor verschillende optredens gevraagd. Tevens gaat gewerkt worden aan een jubileumconcert volgend jaar wanneer het koor 25 jaar bestaat. Het enthousiasme bij de koorleden is groot met deze nieuwe dirigente, hopelijk gaat dit leiden tot een aanwas van nieuwe leden, vooral mannen. Het koor repeteert op maandagavond van 20.00 - 22.00 uur in de Andreaskerk, Voorthuizerstraat te Putten.













