
Meidenteam Rood-Wit in nieuwe tenues van De Oude Deel
27 oktober 2023 om 21:19 Overig Deel je nieuwsVoetbalteam meiden onder de 17 jaar (MO17) van voetbalvereniging S.V. Rood-Wit ‘58 ontvingen afgelopen week nieuwe trainingstenues van café-cafetaria De Oude Deel.
Op de vraag “Waarom juist dit meidenteam?” vertelde Ronald van Dijk, eigenaar van De Oude Deel: “Nou eigenlijk heel simpel, Lynn, één van mijn medewerksters, vroeg of ik haar team wilde sponsoren. Dat vond ik een goed idee. Zo gezegd, zo gedaan.”
Afgelopen week kwam het hele team bij De Oude Deel bijeen. René van Hemel overhandigde namens S.V. Rood-Wit bloemen als dank. Ook de ouders van het team kwamen mee om de sponsor te bedanken. Ronald had als verrassing een buffet klaargemaakt, “met superlekkere snacks”, aldus één van de ouders, “en ook nog eens goed voor de teamspirit, al zit dat bij dit fanatieke maar ook gezellige team wel gebakken.” eindigde een andere ouder met volle mond.
Het team MO17 van S.V. Rood-Wit ‘58 voetbalt 2e klasse.












