Afbeelding
© Tim van Donkersgoed

Brand in schuur door foutje tijdens barbecuen

Brand

PUTTEN Op de Jacob Catsstraat in Putten is aan het begin van de zaterdagavond brand uitgebroken in een schuur bij een woning.  

De brand was ontstaan door een fout bij het BBQ’en eerder in de middag. Bij het aanvullen van de kooltjes op de barbecue is een heet kooltje in de zak met resterende kolen belandt. Vervolgens is deze zak in de schuur gezet. Na enige tijd is de zak in brand gevlogen wat de nodige rook met zich meebracht waardoor de bewoners hun fout ontdekten. 

De bewoonster heeft getracht zelf de brandende zak te blussen maar kreeg dit niet voor elkaar. De brandweer had het vuurtje snel gedoofd. Nadat enkele goederen uit de opslag naar buiten waren gebracht en het schuurtje was geventileerd kon de brandweer weer inpakken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
advertentie
advertentie
Afbeelding
Vergrijzing door bevolkingsgroei, maar regionale verschillen blijven 8 aug, 11:02
Afbeelding
Wasdroger in brand op bovenverdieping restaurant 6 aug, 19:32
Afbeelding
Binnen bij Bezoekerscentrum Nunspeet: Ontdek de Veluwse natuur Uitjes in de regio 6 aug, 15:05
Logo
Afbeelding
Historisch museum De Tien Malen: een kijkje in de geschiedenis van Putten Uitjes in de regio 5 aug, 15:21
Afbeelding
Echte mensen bij het Marius van Dokkum Museum Uitjes in de regio 5 aug, 14:46
Afbeelding
Geslaagde start van kermis Putten 5 aug, 09:16
Afbeelding
Provincie Gelderland vaart voor het eerst mee met Pride Amsterdam 5 aug, 08:45